6 juli 2021

Vi välkomnar deras fokus på hållbarhet

Det står nu klart att Hållbart Måleri i Uppsala AB ansluter till Layer Group och vi säger varmt välkomna till Fredrik Hagström och hans team!

Jonas Danielsson och Fredrik Hagström

Hållbart Måleri i Uppsala grundades 2019 av Fredrik Hagström med ambitionen och visionen att vara med och bidra till en bättre värld för kommande generationer. Att vara en del av samhället där de verkar, och att jobba nära och personligt med sina kunder är en filosofi som stämmer väl överens med den på Layer Group.

”Vi välkomnar Hållbart måleri till Layer Group och fortsätter vår expansion i Mälardalen. Tillsammans med Hållbart Måleri och Fredrik Hagström så tar vi ytterligare ett steg till att bli den ledande aktören i Uppsala", säger Jonas Danielsson, vd Layer Group.

"Det ska bli en rolig resa att kunna bidra med vår nischade verksamhet i ett större perspektiv. Det är ett självklart val för oss att nu tillhöra Layer Group", säger Fredrik Hagström, Hållbart Måleri.